نوشته شده توسط : xmovies

شیخ رشید احمد وزیر اسبق دولت پاكستان امروز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا خاطر نشان كرد: انقلاب اسلامی ایران باعث شد نظریه جھان نسبت به جدایی دین از سیاست تغییر كرده و همگان حاكمیت دین بر سیاست و ارتباط این دو را مشاهده كنند.

وی تاكید كرد: امام خمینی ﴿رہ﴾ بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی ایران مردی وارسته، بزرگ و عامل به دین بودند، ایشان فرمایشات خود را با رھبری و هدایت مردم ایران در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانید.

این وزیر سابق دولت پاكستان با اشارہ به اینكه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به عنوان نقطه عطفی در تاریخ جهان ثبت شد ، تصریح كرد: امام خمینی ﴿رہ﴾ با اقدامات ارزشمند خود در انقلاب اسلامی ایران و مبارزه با استكبار، درس بزرگی به مسلمانان جھان داد.

رشید احمد با اشارہ به اینكه تعالیم امام خمینی ﴿رہ﴾ در سراسر جھان به عنوان یك منبع و سرچشمه، الھامی برای مسلمانان در تمامی دنیا قرار گرفته، گفت: رھبر فقید انقلاب اسلامی ایران نه تنھا رھبری بزرگ برای ملت ایران بود بلكه برای دیگر مسلمانان جھان نیز یك رھبر دلیر و شجاع شناخته می شد.

وی با بیان اینكه تاثیرات انقلاب اسلامی ایران بسیار عمیق است، اظھار داشت: امام خمینی ﴿رہ﴾ با رھبری ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی به مردم كشور خود درس آزادگی و رهایی از سلطه غرب و شرق را آموخت.

رھبر حزب مسلم لیگ شاخه عوام پاكستان تاكید كرد: مسلمانان جھان باید برای مقابله با استبداد و سیاست قدرت ھای استكبار جھانی، پیرو ایدہ ھا و افكار امام خمینی ﴿رہ﴾ باشند.

شیخ رشید احمد در پایان گفت: مردم در جمھوری اسلامی ایران با وجود تبلیغات منفی غرب سالگرد سی و سومین پیروزی انقلاب اسلامی كشورشان را كه یك دستاورد بزرگ است، جشن می گیرند.

آساق/ 1095** 1514





:: برچسب‌ها: موزه , جشنواره , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: