درایام نوروزآمارتصادفات11درصد كاهش یافته است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ احمد رضا رادان روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگاران در بندرعباس اظهارداشت: تخلفات رانندگی نیز دراین مدت 20 درصد كمتر از میزان ثبت شده در تعطیلات نوروزی پارسال است.

وی استفاده از فن آوری های جدید را در كاهش تصادفات و تخلفات رانندگی موثر دانست و افزود: در حال حاضر محورهای پرترافیك تهران به مشهد، شیراز به اصفهان، و دو مسیر شمالی كشور شامل فیروزكوه و چالوس تحت پوشش دوربین قرار دارد.

رادان با بیان اینكه در سال جاری نیز دو هزار كیلومتر دیگر از راههای كشور به دوربین مجهز می شوند ابراز داشت: مسیر مشهد به اردبیل و شیراز به هرمزگان در اولویت قرار دارند.

وی در ادامه آمار افراد كشته شده در اثر تصادفات جاده ای را در سال گذشته 20 هزار نفر عنوان كرد كه در مقایسه با سال ماقبل آن یعنی 89 بیش از سه هزار نفر كاهش یافته است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: با توجه به هدف گذاری های صورت گرفته و استفاده از ظرفیت های قانونی كه در اختیار این نیرو قرار گرفته و همچنین همكاری مردم امسال شاهد كاهش بیش از پیش كشته ها و مصدومین رانندگی خواهیم بود.

رادان با اشاره به آغاز سیر دوم سفرها از مردم به خصوص رانندگان وسایل نقلیه خواست با همكاری با پلیس راهنمایی و رانندگی و عمل به قوانین كمك كنند تا ازوقوع تصادفات جلوگیری شود.ك/2

512/ 675





:: برچسب‌ها: دریا , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: